Олександра Лисенко, 
кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора Інституту післядипломної освіти, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця, бульвар Т. Шевченка, 13, 01601 м. Київ, Україна,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

https://doi.org/10.28925/2078-1687.2017.2.711

 
БАЗОВІ ПРИНЦИПИ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ЛІКАРІВ 

У запропонованій статті проаналізовано чинні нормативно-правові документи, а також теоретичні положення, що стосуються освітніх принципів; визначено базові принципи післядипломної підготовки лікарів (системності, неперервності, варіативності змісту, елективності навчання, наступності, інноваційності, опори на індивідуальний досвід, актуалізації результатів навчання, спільної діяльності, універсальності), представлено їх аналіз з позиції практики післядипломної медичної освіти.

Ключові слова:  базові принципи післядипломної освіти лікарів;  освіта впродовж життя;  післядипломна підготовка лікарів.


Література

  1. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.
  2. Розвиток сучасної освіти: освітологічні наголоси: Наукове видання / За матеріалами першої Всеукр. наук.-практ. конференції «Освітологія – науковий напрям інтегрованого пізнання освіти» / В. Г. Кремень, О. В. Сухомлинська,
    І. Д. Бех, В. О. Огнев’юк, В. М. Ткаченко, П. Ю. Саух, Д. І. Дзвінчук, С. О. Сисоєва, І. В. Соколова. – К.: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2011. – 162 с.
  3. Сисоєва С. О. Інтерактивні технології навчання дорослих: навчальний посібник / С. О. Сисоєва. – К.: ВД «Екмо», 2011. – 324 с.
  4. Словник української мови: в 11 томах. – Том 7, 1976. – С. 693.
  5. Сухомлинський В. О. Методика виховання колективу / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори: у 5 т.– К.: Радянська школа. – 1976. – Т. 1. – С. 403-637.
  6. Цехмістер Я. В. Допрофесійна підготовка учнів у ліцеї медичного профілю : теорія і практика : монографія / Я. В. Цехмістер. – К.: Наукова думка, 2002. – 621 с.
  7. Al-Shehri A. The market and educational principles in continuing medical education for general practice / A. Al-Shehri // Medical Education, 1992. – №26. – P. 384-388, DOI: 10.1111/j.1365-2923.1992.tb00191.x
  8. Incheon Declaration and SDG4 – Education 2030 Framework for Action [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://unesdoc.unesco.org/images/0024/002456/245656E.pdf

 
Повний текст: PDF (укр.)