Клопов Роман, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри фізичної культури і спорту, Запорізький національний університет, вул. Жуковського, 66, 69063 м. Запоріжжя, Україна,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Безкоровайна Лариса, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри туризму, докторант, Запорізький національний університет, вул. Жуковського, 66, 69063 м. Запоріжжя, Україна, lvbeskorovaynaya@gmail.com

https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.4.2530

 

ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ТУРИЗМОЗНАВСТВА У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 

У статті акцентовано увагу на вирішальному значенні підвищення вимог до якості професійної підготовки фахівців з туризмознавства. В ході дослідження з’ясовано, що професійна компетентність є необхідною складовою професіоналізму людини. Підкреслено на необхідності дослідження структури готовності майбутніх фахівців з туризмознавства до професійної діяльності, а також визначення кола компетенцій, вмінь і навичок, необхідних для успішного здійснення майбутньої професійної діяльності. На основі ґрунтовного теоретичного аналізу та власного досвіду, авторами визначені ключові компетенції майбутніх фахівців з туризмознавства, а саме: соціальні, комунікативні, інформаційні та автомізаційні.

Ключові слова:  вища освіта;  компетенція;  майбутній фахівець з туризмознавства;  професійна компетентність;  професійна підготовка.

Література

1.            Грищенко І. М. Освіта та професійна підготовка фахівців у світлі євроінтеграційних процесів / І. М. Грищенко // Актуальні проблеми економіки. − №7(109). – 2010. − С. 56-61.

2.            Закон України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 № 1556-VII [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18

3.        Курлыгина О.Е. Компетентность как характеристика готовности будущего учителя к осуществлению профессиональной деятельности / О. Е. Курлыгина // Современные проблемы науки и образования. – 2014. – № 4.; URL: http://www.science-education.ru/ru/article/view?id=13430 (дата обращения: 02.11.2016).

4.            Літвінова-Головань О. П. Аналіз підготовки фахівців з дозвільної анімації в сучасних вищих навчальних закладах України [Електронний ресурс] /
О. П. Літвінова-Головань, Л. В. Безкоровайна // Науковий вісник мелітопольського державного педагогічного університету. − 2014. − №2 − С. 333-339. – Режим доступу: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/nv/article/view/953, DOI: http://dx.doi.org/10.7905/нвмдпу.v0i13.953

5.            Маркова А. К. Психология профессионализма [Електронний ресурс] /
А. К. Маркова
. − М.: Международный гуманитарный фонд Знание, 1996. − 312 с. – Режим доступу: http://www.twirpx.com/file/144730/

6.            Національна Доктрина розвитку освіти (затв. Указом Президента України від 17.04.2002 р.; 347 [Електронний ресурс]. – К.: Шкільний світ, 2002. – 23 с. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/347/2002

7.            Пазенок В. С. Туризмологія: концептуальні засади теорії турзму («Академія») [Електронний ресурс] / В. С. Пазенок, В. К. Федорченко. – 2013.− 368 с. – Режим доступу: http://academia-pc.com.ua/product/331

8.            Пархоменко Є. В. Професійні компетенції сучасних керівних кадрів сфери туризму України [Електронний ресурс] / Є. В. Пархоменко // Державне управління. 2011. – № 7. − С. 135-137. – Режим доступу: http://www.economy.in.ua/pdf/7_2011/42.pdf.

9.            Равен Д. Компетентность в современном обществе: Когито-Центр; М.; 2002. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://studygur.ru/doc/381687/dzhon-raven--kompetentnost._-v-sovremennom-obshhestve

10.       Becker G. S. The economic way of looking at life Nobel Lecture[Electronic resource]. – URL:http://www.nobelprize.org/nobel_prizes/economic-sciences/laureates/1992/becker-lecture.pdf

 
Повний текст: PDF (укр.)