Лисенко Олександра, кандидат педагогічних наук, заступник директора Інституту післядипломної освіти, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця, бульвар Т. Шевченка, 13, 01601 м. Київ, Україна,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.4.99102
 
ІГРОВІ КОМП’ЮТЕРНІ ПЛАТФОРМИ ЯК ЗАСІБ КОНТРОЛЮ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ

У запропонованій статті розглянуто необхідність здійснення контролю, як форми зворотного зв’язку на післядипломному етапі підготовки лікарів; визначено особливості, притаманні післядипломному етапу підготовки лікарів, що мають бути враховані при забезпеченні належного контролю їх навчальної діяльності; окреслено необхідність застосування інформаційно-комунікативних технологій дистанційного навчання, зокрема ігрових комп’ютерних платформ для налагодження зворотного зв’язку, проведення проміжного оцінювання засвоєних знань, а також створення підгрунття для дискусії.

Ключові слова:  зворотній зв’язок;  ігрові комп’ютерні платформи;  інформаційно-комунікативні технології.


Література

  1. Зварич І. Проблема удосконалення контролю і оцінки знань студентів / І. Зварич // Рідна школа. – 2000.– №10. – C. 43-45.
  2. Минцберг Г. Структура в кулаке: создание эффективной организации / Пер. с англ. под ред. Ю. Н. Каптуревского. – СПб.: Питер, 2004. – 512 с.
  3. Наказ Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 р. №466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13
  4. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.09.1996 р. №291 «Про затвердження Положення про спеціалізацію (інтернатуру) випускників вищих медичних і фармацевтичних навчальних закладів освіти III-IV рівня акредитації медичних факультетів університетів» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0696-96
  5. Основи теорії комунікації: Підручник / За ред. проф. М. А. Василика. – М.: Гардарики, 2006. – 615 с
  6. Савченко О. Контроль та оцінка результатів навчання / О. Савченко. – К.: Абрис, 1997. – С. 122-137.
  7. Сисоєва С. О. Інтерактивні технології навчання дорослих: навчальний посібник / С. О. Сисоєва. – К.: ВД «Екмо», 2011. – 324 с.
  8. Тэйлор Ф. Основы научного менеджмента. – М., 1992.
  9. Make learning awesome [Electronic resource]. – Access mode : https://getkahoot.com/

 
Повний текст: PDF (укр.)