Мартиненко Світлана, 
доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін Педагогічного інституту, Київський університет імені Бориса Грінченка, бульвар І. Шамо, 18/2, 02154 м. Київ, Україна,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Шкарбан Людмила, викладач кафедри початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін Педагогічного інституту, Київський університет імені Бориса Грінченка, бульвар І. Шамо, 18/2, 02154 м. Київ, Україна,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .uа

https://doi.org/10.28925/2078-1687.2016.4.8892

ЗМІСТОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З ЛІВОРУКИМИ ДІТЬМИ

Автором статтіздійснено аналіз змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми, розглянуто нормативно-правові документи, які регламентують її змістове забезпечення, навчальний план напряму підготовки 6.010102 «Початкова освіта» ОКР «бакалавр» Київського університету імені Бориса Грінченка, а також навчальні дисципліни циклу професійної та практичної підготовки. Зазначено, що важливою складовою професійної підготовки є педагогічна практика, у процесі якої студенти набувають професійних умінь для оволодіння методами, прийомами та практичними навичками відповідно до мети, принципів, засобів, форм її організації з ліворукими дітьми.
Ключові слова:  вчитель початкової школи;  зміст професійної підготовки;  ліворукі діти;  навчальний план;  нормативні документи;  професійна підготовка.

Література

1. Глузман Н. А. Система формування методико-математичної компетентності майбутніх учителів початкових класів: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Н. А. Глузман. – Луганськ, 2011. –  44 с.
2. Мартиненко С. М. Система підготовки вчителя початкових класів до діагностичної діяльності : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / С. М. Мартиненко. – К., 2009. – 476 с.
3. Савченко О. Я. Удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів / О. Я Савченко // Початкова школа. – 2001. – № 7. – С. 1-4.
4. Тимчасове положення про організацію освітнього процесу в Київському університеті імені Бориса Грінченка [Електронний ресурс]. – 2015. – Режим доступу: http://kubg.edu.ua/images/stories/Departaments/nmc.kmn/org_osvit_proc_60.pdf – Заголовок з екрану.
5. Хомич Л. О. Професійно-педагогічна підготовка вчителя початкових класів / Л. О. Хомич. – К.: Магістр–S, 1998. – 200 с.
6. Хоружа Л. Л. Теоретичні засади формування етичної компетентності майбутніх учителів початкових класів : автореф. дис. … д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Л. Л. Хоружа. – К., 2004 – 45 с.
7. Ognevyuk V., Sysoieva S. (2015) Training of educational experts in Ukraine: experimental interdisciplinary program. The advanced science journal (6), pp. 98-103, DOI: 10.15550/ASJ.2015.06.098.

Повний текст: PDF (укр.)