N – 4, 2007
ЗМІСТ
ПЕДАГОГІКА
Доповідь на VIII Міжнародному Тижні освіти дорослих в Україні «Освіта дорослих для культури ціложиттєвого навчання»
Стильові особливості навчальної діяльності дорослих
Діяльність позашкільних еколого-натуралістичних закладів в умовах реформування освіти в Україні
Самостійна робота студентів у контексті ціложиттєвої освіти
Перспективи впровадження двохступеневої системи неперервної професійної освіти
Компетентнісний підхід у формуванні професійної культури у студентів вищих технічних навчальних закладів
Формування професійної компетентності майбутнього фахівця з адаптивного фізичного виховання
Підготовка та підвищення кваліфікації фахівців перукарського мистецтва в умовах розвитку сучасної України
Моделювання процесу формування професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників
Перспектива розвитку освіти дорослих у контексті європейської інтеграції
Впровадження інформаційних технологій в освіту дорослих
Інформаційні технології у неперервній професійній освіті: психолого-педагогічний аспект
Професійна перепідготовка безробітних: сучасні підходи
Проблема розвитку творчої особистості в освіті дорослих
Інноваційні підходи до формування правової культури дорослих
Електронний підручник в освіті дорослих
Проблема розвитку особистості у педагогічній спадщині Григорія Сковороди: актуальність дослідження
ПСИХОЛОГІЯ
Співрозвиток дорослих і дітей в контексті сучасних соціокультурних реалій
Говорун Т.В.
Гендерні аспекти освіти дорослих
Відповідальність як основа «почуття дорослості»
Фахова інноваційна культура педагогічних працівників
Наслідування як механізм засвоєння етичних норм дітьми дошкільного віку
Врахування психофізіологічних особливостей дитини у підготовці педагогів
Гармонізація почуттів матері у вихованні розумово відсталої дитини
Дослідження психоемоційної сфери ліцеїста
До проблеми психологічної підготовки молодої жінки до майбутнього материнства