Оксана Синекоп

ORCID iD 0000-00016191-6264

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри англійської мови технічного спрямування № 2, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», пр. Перемоги 37, кор. 7, 03056 Київ, Україна, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

https://doi.org/10.28925/2078-1687.2018.4.7178

СИСТЕМА ВПРАВ ДЛЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІТ-ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО АНГЛОМОВНОГО МОНОЛОГУ

З метою реалізації професійно орієнтованого англомовного спілкування в рамках диференційованого навчання запропонована система вправ професійно орієнтованого англійського монологічного мовлення. Окреслена дефініція поняття «система вправ для диференційованого навчання професійно орієнтованого англійського монологу». Визначено функціональні типи монологів для студентів-майбутніх ІТ-фахівців: монолог-опис, монолог-повідомлення, монолог-переконання. Проаналізовано етапи навчання професійно орієнтованого англомовного монологу. Представлено систему вправ для диференційованого навчання студентів-майбутніх ІТ-фахівців професійно орієнтованого англійського монологу. Розглянуто приклади вправ для студентів з різними навчальними стилями  та з різними рівням володіння іноземною мовою.

Ключові слова:  диференційоване навчання;  майбутні ІТ-фахівці;  монологічне мовлення;  навчальний стиль;  професійно орієнтоване англомовне спілкування;  рівні володіння іноземною мовою;  система вправ.

Література

Бондар Л. В. Методика навчання французького професійно спрямованого монологічного мовлення студентів технічних спеціальностей з урахуванням їх навчальних стилів: дис... канд. пед. наук: 13.00.02. Київ, 2011. 337 с.

Дацків О. П. Методика формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації: дис… кaнд. пед. нaук: 13.00.02. Київ, 2011. 321 с.

Ким З. М. Методическая система обучения монологическому высказыванию на темы специальности в группах иностранных студентов медицинского профиля с учетом когнитивных стилей учащихся: автореферат дис… канд. пед. наук: 13.00.02. Москва, 2010. 21 с.

Ніколаєва С. Ю. (Ред.) Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: Підручник для студентів класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів. Київ: Ленвіт, 2013. 590 с.

Синекоп О. С. Використання прийомів у диференційованому навчанні майбутніх фахівців з інформаційних технологій професійно орієнтованого англомовного спілкування у немовних вищих навчальних закладах. Матеріали науково-практичної конференції «Україна і світ: діалог мов та культур». Київ: КНЛУ, 2018. С. 610−611.

Сиротюк А. Л. Психофизиологические основы обучения школьников: учебное пособие. Москва: Сфера, 2007. 224 с.

Щосева Е. П. Дифференцированный подход к обучению монологической речи на первом этапе неязыкового вуза (английский язык): автореферат дис... канд. пед. наук: 13.00.02. Москва, 1991. 26 с.

Bowman B. Teaching English as a Foreign Language to Large, Multilevel Classes. Washington D. C.: Center for Applied Linguistics, 1992. 230 p.

Oxford R. L. Language learning styles and strategies: an overview. Oxford: GALA, 2003. 25 p. URL: http://web.ntpu.edu.tw/~language/workshop/read2.pdf (дата звернення: 20.08.2018).

Siddiqui O., Alghamdi F. M. A. Implementing Differentiated Instruction in EFL Remedial Classes: An Action Research.Education and Linguistics Research. 2017. Vol. 3. № 2. Р. 89−100. DOI.: http://doi.org/10.5296/elr.v3i2.11726 (дата звернення: 20.08.2018).

Tomlison C. A. The differentiated classroom. Responding to the needs of all learners. Alexandria, VA: ASCD, 2014. 210 p.

Повний текст: PDF (англ.)