Валерія Захарова

ORCID ID 0000-0002-8863-2373

викладач кафедри іноземних мов, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця, бул. Т. Шевченка, 13, 01601 Київ, Україна, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Ярослава Кульбашна

ORCID iD 0000-0002-2571- 091X

доктор педагогічних наук, кандидат медичних наук, професор, професор кафедри хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця, бул. Т. Шевченка, 13, 01601 Київ, Україна. This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

https://doi.org/10.28925/2078-1687.2018.4.5056

МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ СТОМАТОЛОГІЇ 

У статті представлено обґрунтування авторської моделі формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології. Аналіз наукових джерел та власного педагогічного досвіду дав змогу виокремити основні компоненти моделі, зокрема: цільовий (формулює мету та завдання формування іншомовної компетентності майбутнього фахівця із стоматології), організаційно-змістовий (охоплює принципи, специфіку, педагогічні умови, чинники та сфери цього процесу), діяльнісний (представлений різними технологіями, формами та методами і прийомами формування іншомовної компетентності), оцінно-рефлексивний (проводить моніторинг процесу навчання, під час якого відповідно до запроваджених критеріїв визначається рівень сформованості іншомовної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології) та результативний (передбачає результат: сформована іншомовна компетентність лікаря-стоматолога).

Ключові слова: інтенсивне навчання;  іншомовна компетентність;  комунікативність;  модель;  мотивація;  професійна спрямованість;  самостійна робота.

Література 

Варданян А. О. Формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх лікарів: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Хмельницький, 2017. 285 с.

Гуменна І. Р. Підготовка майбутніх лікарів до професійної комунікації на засадах міждисциплінарної інтеграції: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Рівне: НУВГП, 2016. 270 с.

Можаровська О. Е. Формування готовності до професійно орієнтовного спілкування майбутніх фахівців у коледжах технічного профілю: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Вінниця, 2016. 272 с.

Петрова А. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності в процесі фахової підготовки. Рідна школа. 2011. № 8–9. С. 48–52. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_8-9_12 (дата звернення15.09.2018).

Секрет І. В. Модель формування іншомовної професійної компетентності в умовах дистанційної освіти. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. 2010. № 17 (204). C. 199–208.

Тинкалюк О. Модель формування готовності майбутніх економістів до професійного іншомовного спілкування. Вісник Львівського університету. Серія: Педагогічна. 2013. Вип. 29. С. 27–39. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2013_29_5 (дата звернення10.09.2018).

Федоренко О. М. До питання про модель професійно-спрямованої іншомовної підготовки студентів юридичних спеціальностей. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. 2013.Вип. 111. С. 363–367.

Хоменко О. В. Іншомовна підготовка студентів економічних спеціальностей в контексті глобалізації: монографія. Київ: КНУТД, 2014. 364 с.

Штофф В. А. Моделирование и познание. Минск: Наука и техника, 1974. 210 с.

Kulbashna Ya. A., Zakharova V. O. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process. Медична освіта. 2018. № 1 (77). С. 62–67. DOI: 10.11603/me.2414-5998.2018.1.8826.

Повний текст: PDF (укр.)