Дар’я Строілова

ORCID iD 0000-0002-4821-2446

аспірантка кафедри валеології, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Майдан Свободи, 4, 61022 Харків, Україна, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

https://doi.org/10.28925/2078-1687.2018.4.8590

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я ДО ЗАСТОСУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

У статті розглядається нова розробка та метод поліпшення навчання у професійній діяльності майбутніх учителів основ здоров’я, бо на сучасному етапі становлення української держави однією з нагальних потреб є реформування системи підготовки педагогічних кадрів, створення у закладі вищої освіти здоров’язбережувального навчально-виховного середовища; актуалізація здоров’язбережувального контексту в змісті підготовки майбутнього вчителя основ здоров’я і його спрямованість на професійну діяльність. Представлений аналіз результатів впровадження методичної системи підготовки майбутніх учителів основ здоров’я до застосування здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності. Результати експериментальної роботи доводять ефективність впровадженої методичної системи підготовки майбутніх учителів основ здоров’я до застосування здоров’язбережувальних технологій.

Ключові слова: готовність майбутніх учителів;  майбутні учителі основ здоров’я;  застосування здоров’язбережувальних технологій;  професійна підготовка.

Література 

Андреев В. И. Педагогика. Учебный курс для творческого саморазвития. Казань: Центр инновационных технологий, 2000. 608 с.

Бойчук Ю. Д., Щербак І. М. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до створення еколого-орієнтованого освітнього середовища. Монографія. Харків: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2015. 100 с.

Гомонюк О. М. Формування професійно-педагогічної культури майбутніх соціальних педагогів. Монографія. Вінниця: Планер, 2011. 399 с.

Гончаренко М. С., Коновалова Е. О. Розробка концепції діяльності з підготовки та перепідготовки фахівців спеціальності «Валеологія» в Харківському національному університеті імені В. Н. Каразіна. Валеологія: сучасний стан, напрямки та перспективи розвитку. Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції. Т. ІІ. Харків: ХДПУ, 2004. С. 7–14.

Гриньова В. М. Культурологічний підхід. Наукові підходи до педагогічних досліджень. Колективна монографія / ред. В. І. Лозова. Харків: Апостроф, 2012. С. 81–126.

Дубасенюк О. А. Креативний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Креативна педагогіка. 2011. № 4. С. 23–28.

Іонова О. М. Системний та синергетичний підходи у педагогічних дослідженнях. Харків: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2011. 50 с.

Пономарьова Н. О. Аналіз стану підготовки майбутніх вчителів інформатики у вищих педагогічних навчальних закладах України до роботи з професійної орієнтації школярів на ІТ-спеціальності. ScienceRise: Pedagogical Education. 2017. № 7 (15). С. 45–48. DOI: 10.15587/2519-4984.2017.107978.

Хомич Л. О. Професійно-педагогічна підготовка вчителя початкових класів. Київ: Магістр, 1998. 150 с.

Dubkovetska I., Вudnyk O., Sydoriv S. Implementing Inclusive Education in Ukraine: Problems and Perspectives. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. Scientific Edition: Series of Social and Human Sciences. 2016. Vol. 3. № 2–3. Р. 99–105. DOI: 10.15330/jpnu.3.2-3.99-105.

Повний текст: PDF (укр.)